Passat b4 schowek w drzwi rarytas vr6,2E,20.16v,1.8 witam sprzedam schowek w drzwi pasazera przod razem z boczkiem komplet wszystkie elemety oryginalne , mocowania cale nie polamane zestaw zawiera pelen komplet elemetow potrzebnych do zamontowania w aucie oraz oryginalny kluczyk VW,schowek pochodzi z passata b4 ktory jezdzil w sluzbach celnych. cena do negocjacji Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgPsEd.html
Passat B3 GT - Oryginalne wzmocnienia drzwi USA VR6 Rarytas Witam.
Posiadam na sprzedaż oryginalne belki wzmacniające drzwi do Passata B3. Pasują zarówno do sedana jak i kombi.
W zestawie wszystkie śruby potrzebne do montażu.
Belki nie są zbutwiałe, praktycznie jak nowe.
Cena do negocjacji.
Możliwość wysłania za pobraniem.
Polecam Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgor99.html
Fotele Siedzenia Skóra podgrzewan el komplet rarytas Passat b4 USA VR6 Witam mam do sprzedania kompletną skórę do Passata b4 z VR6 kombi. Skóra ma kolor ciemnego granatu, 4x kompletne boczki drzwi skórzane z maskownicami pod elektryczne szyby plus przełączniki elektrycznych szyb w kolorze skóry. Przednie siedzenia podgrzewane i regulowane elektrycznie (na drugim zdjęciu widać przetarty fotel kierowcy). Tylna kanapa jest dzielona (1/3 i 2/3widoczne na zdjęciach), do tylnej kanapy są maskownice które znajdują się przy drzwiach z skóry. Do kompletu posiadam kompletną wiązkę grzania foteli (plus przełącznik) oraz wiązkę do elektrycznych foteli. Wystarczy ją podpiąć bez żadnych przeróbek. Więcej zdjęć mogę wysłać na maila.
KOSZT WYSYŁKI PALETA 200ZŁ Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdrUIb.html
Kopertówki materiałowe Passat B4 rarytas Usa vr6 Sprzedam kieszenie boczne drzwi tzw. kopertówki materiałowe do VW Passata B4. Stan części bdb, wszystkie 4szt oryginał VW.
Dla zainteresowanych osób możliwa wysyłka Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeGsw3.html
golf vr6 Do sprzedania VW Golf z 1996r, auto doinwestowane, zadbane od pasjonata marki. Auto posiadam od ponad 3 lat i z żalem się z nim rozstaje. Przez te lata auto przeszło sporo modyfikacji. Jestem drugim właścicielem w Polsce, trzecim od nowości auta.
Auto wyjechało z fabryki z silnikiem 1.6 (AFT) 101 KM – wersja GT. wszystkie przeróbki są wykonane profesjonalnie, nie ma żadnego partactwa, wszystko składane na markowych częściach. SWAP silnika na VR6 (sierpień 2011).
Lakier bardzo dobrym stanie, posiada niewielkie rysy (normalne ślady na 20 letnim aucie), lewa strona auta była lakierowana (była obcierka parkingowa). Wszystkie przeróbki są udokumentowane, posiadam do wszystkiego pełen katalog zdjęć.
Nie mam nic do ukrycia, wszystkie mankamenty pokażę nowemu właścicielowi.
Silnik oczywiście wbity w dowód i kartę pojazdu, wszystko w pełni legalne. Posiadam komplet dokumentów z książką serwisową itd...
Silnik:
Silnik – 2.8 VR6 (AAA) 174 KM
Wersja nowsza na MODULE zapłonowym, bez EGRa, z pompą paliwa 4 bary!
Silnik pochodzi z Golfa, kupiony cały komplet, nic nie jest sztukowane, przerabiane, modyfikowane, wszystko zrobione zgodnie z oryginałem. Wiązki w nowych oplotach, ładnie wszystko poukładane. W komorze czysto i sucho. Wymienione zostało wszystko co powinno być w VR6. Silnik przy kupnie miał ok. 170 tyś km. Podczas SWAPu został zrobiony remont + profilaktycznie wymienione kilka elementów. W silniku zostało wymienione: kompletny rozrząd (części SWAG i ori VW), remont głowicy (wymiana uszczelniaczy, zaworów, szklanek, zrobiony porting i szlif, wszystko zrobione przez profesjonalną firmę, która zajęła się głowicą). Wszystkie uszczelki najlepszych marek (Victor Reinz i Goetze, Elring). Wymieniona pompa wody na nową HEPU. Wymienione przewody zapłonowe (BERU) i nowe świece (NGK). Nowe czujniki temperatury wody, nowy termostat, nowe króćce wody. Silnik był wyczyszczony, odmalowany, poskręcany na nowych uszczelkach. Zalewany olejem MOTUL 6100, płyn chłodzący markowy PRESTONE. Skrzynia biegów w bardzo dobrym stanie, nic nie zgrzyta, nic nie cieknie. Wymieniony olej przy swapie na Valvoline. Wymieniona pompa wspomagania na nową, wymieniony również płyn do wspomagania na nowy. Przy swapie zostały założone nowe przeguby (wszystkie cztery) marki SPIDAN. Miska olejowa została wzmocniona, zrobiona osłona stalowa, aby się nie uszkodziła przy niskim zawieszeniu. Założony dedykowany do tego silnika stożek K&N.
Silnik ani samochód nigdy nie widziały LPG!
Silnik w stanie bardzo dobrym, nie ma mowy o stukaniu, pukaniu i innych dolegliwościach. Pojeździ jeszcze pare ładnych lat bezawaryjnie.
Zawieszenie i hamulce:
Hamulce również zostały zmienione na większe (ori VR6 5x100) + tarcze 280mm MIKODA SPORT (nacinane i nawiercane – przód i tył) + klocki TRW. Wymienione piasty, wahacze, stabilizator itd. Wszystkie gumy, końcówki drążków i łożyska w zawieszeniu również nowe (wiosną 2012).
Auto posiada gwintowane zawieszenie (regulacja wysokości) marki MTS.
Zamontowana rozpórka kielichów przednich (aluminiowa – polerowana).
Wydech:
Wiosną 2012 został założony kompletny wydech z klasówki (2,5 cala) na dwóch przelotowych tłumikach. Brak katalizatora. Nie jest głośny! Daje rasowy pomruk, a kiedy trzeba potrafi ładnie zagadać :)
Trochę danych o wyposażeniu standardowym i przeróbkach stylistycznych:
Wewnątrz:
- klimatyzacja
- elektryczne szyby (x4)
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- komputer pokładowy MFA (dystanse, czasy, spalanie, temperatura oleju, temperatura zewnętrzna)
- autoalarm z domykaniem szyb, czujnikami ruchu, wstrząsów itd. z pilotami typu „scyzoryk” + 2 oryginalne kluczyki
- ABS
- wspomaganie
- ryglowanie drzwi od środka rzadkość z US
- centralny zamek
- 2x poduszki powietrzne
- fotele RECARO z regulacją wysokości (z wersji GTI-Edition), tylna kanapa z zagłówkami (rzadkość)
- czerwone pasy bezpieczeństwa (RARYTAS z wersji XX-Jahre GTI)
- czerwone podświetlenie wszystkich przełączników wewnątrz auta + czerwone podświetlenie wyświetlaczy zegarów
- zegary z VR6 (skala do 260km/
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfW433.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.planisem.keep.pl
|