czesci Polonez wszystkie typy

Pokrewne
 
stara_pracownia

Sprzedaz czesci Polonez wszystkie typy
wszystkie kolory poszczególnych elementów . Więcej informacji pod telefonem
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgAYPp.html



Filtr oleju FILTRON OP520 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
SwojÄ… ofertÄ™ kierujemy do osób ceniÄ…cych swój czas i pieniÄ…dze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lÅšwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzÄ… od polskich dystrybutorów i sÄ… objÄ™te gwarancjÄ… producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

WysyÅ‚ka towarów

Towar zwykle wysyÅ‚amy w dniu zamówienia WysyÅ‚kÄ™ towarów realizujemy kurierem UPS lub PocztÄ™ PolskÄ….

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPÅ‚atność gotówkÄ… l


Filtr oleju FILTRON OP 520



Puszkowe filtry oleju sÄ… obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we wspóÅ‚czeÅ›nie konstruowanych nowoczesnych silnikach sÄ… coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszÅ‚oÅ›ci zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz Å‚atwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeÅ„ do ukÅ‚adu olejowego silnika, nie sÄ… już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczÄ… siÄ™ zalety ekologiczne, zwiÄ…zane z Å‚atwÄ… utylizacjÄ… filtrów. Pod tym wzglÄ™dem lepsze sÄ… nowoczesne wkÅ‚ady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. ZewnÄ™trznie puszkowe filtry oleju sÄ… do siebie bardzo podobne, lecz mogÄ… różnić siÄ™ znacznie budowÄ… wewnÄ™trznÄ…. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszÄ… być dobrane optymalnie, zapewniajÄ…c sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególnÄ… uwagÄ™ zasÅ‚ugujÄ… zawory znajdujÄ…ce siÄ™ wewnÄ…trz filtra, gdyż to one decydujÄ… o prawidÅ‚owej pracy filtra w systemie olejowym. WewnÄ…trz puszkowych filtrów oleju mogÄ… znajdować siÄ™ trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegajÄ…cej do wewnÄ™trznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesÅ‚ania otwory, przez które dostaje siÄ™ do filtra brudny olej zabezpieczajÄ…c, aby po wyÅ‚Ä…czeniu silnika olej z powrotem nie wydostaÅ‚ siÄ™ z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub póÅ‚suchego tarcia pomiÄ™dzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegajÄ…c spÅ‚ywaniu oleju w stronÄ™ pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do wspóÅ‚pracujÄ…cych elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po dÅ‚ugim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycjÄ… w jakiej filtr wkrÄ™cony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywÄ… do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcjÄ™ zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkrÄ™cany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje siÄ™ zawsze w systemie olejowym z filtrem peÅ‚nego przepÅ‚ywu (umieszczonym w ukÅ‚adzie szeregowo). CzÄ™sto wbudowany jest on w samym filtrze, ale sÄ… także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym siÄ™ znajduje ma on jedno zadanie do speÅ‚nienia - udrożnić przepÅ‚yw oleju w silniku gdy opory przepÅ‚ywu przez filtr sÄ… zbyt duże i istnieje niebezpieczeÅ„stwo niedostatecznego smarowania wspóÅ‚pracujÄ…cych ze sobÄ… części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chÅ‚odzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepÅ‚ywu oleju przez filtr otwierajÄ… zawór przelewowy mogÄ… być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gÄ™stość oleju, co ma miejsce zimÄ… przy znacznych spadkach temperatur. UruchamiajÄ…c samochód po dÅ‚ugim postoju (np. jadÄ…c rano do pracy) zimny i gÄ™sty olej trafia na przegrodÄ™ filtra i dużo trudniej przez niÄ… przepÅ‚ywa. PowstajÄ…cy wtedy wzrost ciÅ›nienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania siÄ™ zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza siÄ™ wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest caÅ‚y czas. Aby siÄ™ ustrzec takiej sytuacji należy pamiÄ™tać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spÅ‚ywaniem oleju z filtra po wyÅ‚Ä…czeniu silnika. PeÅ‚ni zatem podobnÄ… rolÄ™ co zawór przeciwzwrotny, z tÄ… różnicÄ…, że zawór "EKO" umieszcza siÄ™ po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr caÅ‚y czas jest wypeÅ‚niony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca siÄ™ wtedy czas wystÄ™powania suchego lub póÅ‚suchego tarcia pomiÄ™dzy wspóÅ‚pracujÄ…cymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumieÅ„ oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie Å›cierne, dlatego dąży siÄ™ do maksymalnego skrócenia czasu jego wystÄ™powania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie siÄ™ oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić Å›rodowisko naturalne przed rozlewaniem siÄ™ zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemnoÅ›ci czÄ™sto posiadajÄ… system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepÅ‚ywa przez niego caÅ‚y olej tÅ‚oczony przez pompÄ™, natomiast drugi wbudowany jest w ukÅ‚ad równolegle i przepÅ‚ywa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim ukÅ‚adzie filtr peÅ‚nego przepÅ‚ywu jest filtrem o Å›redniej dokÅ‚adnoÅ›ci oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokÅ‚adnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym czÄ™sto stosuje siÄ™ wirówki, w których zanieczyszczenia separowane sÄ… z oleju w polu siÅ‚ odÅ›rodkowych. Stosuje siÄ™ także filtry z przegrodÄ… wykonana ze specjalnych wÅ‚óknin lub bibuÅ‚ filtracyjnych. CechÄ… charakterystycznÄ… filtrów bocznikowych z przegrodÄ… jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza siÄ™ gdyż w miarÄ™ blokowania siÄ™ przegrody filtracyjnej rosnÄ… opory przepÅ‚ywu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje siÄ™ filtry puszkowe z dwoma wkÅ‚adami filtracyjnymi - peÅ‚nego przepÅ‚ywu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmujÄ… mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. WewnÄ…trz takiego filtra nastÄ™puje rozdzielenie strumienia oleju na gÅ‚ówny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokÅ‚adnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane sÄ… na "pierwsze wyposażenie" miÄ™dzy innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 93 mm


- B - 72 mm


- C - 62,5 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka______________
Model_________________
Typ___________________
Silnik________
Produkowany_______
Uwagi
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.6
-
1985/5 -> 1989/9
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.6i.e.
-
1985/5 -> 1989/9
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8
-
1985/9 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8 i.e. Turbo
-
1986/2 -> 1990/1
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8 Turbo
-
1986/9 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8i.e.
-
1989/8 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
2.0
AR06212
1985/5 -> 1988/10
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
2.0T.S.
-
1987/1 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
3.0
-
1987/1 -> 1992/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 90
1.8
AR06202
1984/10 -> 1987/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 90
2.0i.e.
-
1984/10 -> 1987/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.0 16V TURBO Q4
AR67203
1992/1 -> 1996/4
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.0T.S.
-
1992/2 -> 1995/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.5 V6
-
1992/2 -> 1995/4
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0
AR06416
1987/6 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0 Turbo
AR06476
1987/10 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0T.S.
AR06416
1987/6 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0T.S. Kat.
AR64103
1992/9 -> 1998/10
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
3.0
AR06412
1987/6 -> 1990/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
3.0i V6
-
1987/6 -> 1990/7
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
1.8
AR01609
-> 1977/12
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
2.0
-
-> 1984/12
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GT 1.6
AR01600
1976/1 -> 1982/9
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GTV 2.0
AR00512
1978/7 -> 1986/1
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GTV 2.0
AR01623
1981/1 -> 1986/1
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.3
-
1977/11 -> 1981/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.6
-
1977/10 -> 1985/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.8
-
1979/4 -> 1985/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.8 Turbo
AR01354
1984/1 -> 1985/12
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2.0
-
1979/4 -> 1980/12
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2.0 Turbo
AR01699
1983/7 -> 1984/6
-
ALFA ROMEO
SPIDER
1.6
-
-> 1990/12
-
ALFA ROMEO
SPIDER
2.0
-
-> 1993/12
-
ALFA ROMEO
SPIDER
2.0 VELOCE
-
1977/1 -> 1986/5
-
ARO
ARO 10
1.4
-
1976/1 -> 1984/6
-
ARO
ARO 10
1.6
-
1976/1 -> 1984/6
-
AUDI
CABRIOLET
2.6 E
ABC
1993/6 -> 1996/12
-
AUDI
CABRIOLET
2.6 V6
ACZ
1995/5 -> 2000/10
-
AUDI
CABRIOLET
2.8 E
AAH
1992/11 -> 2000/10
-
F.S.O-WARSZAWA
FIAT
127 P
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
FSO
1500
POLONEZ
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.5 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.5 GLI Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.6 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.6 GLI Kat.
-
1996/1 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
2.0 GLE
FORD
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu 1.6 GLI
-
1996/1 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu Plus 1.6 GLi Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu Plus 1.6 GSi
-
1997/10 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.5 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.5 GLI Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.6 GLi Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.6 GSi
-
1997/10 ->
-
FIAT
124 SPIDER
2.0i Kat.
132C3.031
1979/6 -> 1985/4
-
FIAT
124 SPIDER
2.0i.e.
132C3.031
1982/3 -> 1987/3
-
FIAT
128
1.6
131B1.000
1979/3 -> 1982/3
-
FIAT
128
1.6
131C2.000
1980/11 -> 1985/4
-
FIAT
128
1.6 Super
131A1.000
1978/3 -> 1984/1
-
FIAT
128
2.0
131B2.000
1978/6 -> 1981/12
-
FIAT
128
2.0
131C4.000
1981/1 -> 1984/12
-
FIAT
132
1.6
-
1977/5 -> 1982/9
-
FIAT
132
1.6
132C.000
1977/5 -> 1982/12
-
FIAT
132
1.6 GL
132C.000
1972/10 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GL
132C6.000
1976/5 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GLS
132C.000
1972/10 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GLS
132C6.000
1976/5 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.7
132B1.000
1975/11 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.8 Special
-
1972/2 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.8GLS
-
1974/2 -> 1979/1
-
FIAT
132
2.0
132C2.000
1977/5 -> 1981/6
-
FIAT
132
2.0i.e.
132C3.000
1980/1 -> 1982/12
-
FIAT
ARGENTA
1.0
132D
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.1
132C2
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.2i.e.
132C3
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.6
132D.000
1977/5 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
2.0
132C2
1978/6 -> 1985/12
-
FIAT
ARGENTA
2.0
132D1
1981/9 -> 1985/12
-
FIAT
ARGENTA
2.0i.e.
132C3.000
1981/6 -> 1986/7
-
FIAT
REGATA
1.6 S i.e. 90
149C2.000
1987/1 -> 1989/7
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
159A4.046
1992/10 -> 1993/6
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
835 C4.000
1994/10 ->
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
159A4.000
1994/10 ->
-
FIAT
TIPO
1.8i.e. Kat.
835 C2.000
1992/3 -> 1993/3
-
FORD
CAPRI
1.6
LCE
1974/1 -> 1977/12
-
FORD
CAPRI
1.6
LAC
1974/9 -> 1977/12
-
FORD
CAPRI
1.6
LCN
1978/1 -> 1987/4
-
FORD
CAPRI
2.0
NEN
1978/1 -> 1985/12
-
FORD
CAPRI
2.8i Super
PRN
1981/1 -> 1985/12
-
FORD
CORTINA
1.6
OHC
1973/8 -> 1982/9
-
FORD
CORTINA
2.0
OHC
1970/7 -> 1982/9
-
FORD
CORTINA
2.3 6V
-
1977/8 -> 1982/9
-
FORD
ESCORT VI
2.0 16V RS Cosworth
N5F
1992/9 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VII
2.0 16V RS 4x4
N7A
1995/2 -> 1998/10
-
FORD
ESCORT VII
2.0 RS 16V Cosworth
N5F
1995/2 -> 1998/10
-
FORD
GRANADA
2.0
-
-> 1985/8
-
FORD
GRANADA
2.0i (STH)
-
1989/5 -> 1992/2
-
FORD
GRANADA
2.8i
-
1977/8 -> 1981/8
-
FORD
GRANADA
2.8i
PRD
1981/9 -> 1985/8
-
FORD
GRANADA
2.8i
PRC
1982/10 -> 1985/8
-
FORD
SCORPIO
2.9i
BRG
1995/2 ->
-
FORD
SCORPIO
2.9i 24V
B0B
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0
NEL
1985/4 -> 1989/8
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0i
-
1985/4 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0i Turnier
-
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.4i
-
1986/9 -> 1992/2
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.4i Turnier
ARD
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.8i
PRE
1985/10 -> 1986/11
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.8i 4x4
PRE
1985/10 -> 1986/11
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9 24V Turnier
B0A
1993/8 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i
-
1986/9 -> 1994/12
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i 24V
B0A
1991/4 -> 1992/2
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i 4x4
-
1986/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i Turnier
BRD
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.3
JCT
1982/7 -> 1989/11
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.6
-
1982/8 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.8
REB
1984/10 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.8
REF
1987/10 -> 1989/9
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NYT
1982/8 -> 1984/10
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NET
1982/8 -> 1984/10
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NET
1984/11 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NRD
1985/10 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NES
1987/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i
-
1985/3 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i Ghia
-
1997/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i GT
-
1997/1 -> 2001/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i Turnier
-
1987/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i XR 4x4
N9C
1990/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.8 XR 4i
PRT
1982/8 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.8i XR 4x4
-
1985/2 -> 1988/8
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.9i
B4C
1988/8 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.9i XR 4x4
-
1988/8 -> 1993/2
-
FORD
TAUNUS
1.3
-
1970/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS
1.6
LCJ
1970/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS
1.6
LAD
1974/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS TURNIER
1.3
-
1979/7 -> 1982/7
-
INNOCENTI
MILLE
1.0i
-
1994/7 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1100
-
1991/7 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1300
-
1989/5 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1500
-
1991/7 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1200 (2105)
BA3 2101
1981/9 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1300
BA3 2105
1985/9 -> 1990/12
-
LADA (VAZ)
NOVA
1300 L (2105)
BA3 2105
1981/5 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Kat Kombi
BA3 2103
1994/8 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Kombi
BA3 2103
1985/9 -> 1993/2
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 S (21093)
-
1989/6 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Special (2105)
BA3 2103
1985/3 -> 1989/12
-
LADA (VAZ)
NOVA
1600 (21074)
BA3 2106
1988/1 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1700 Kombi
-
1994/8 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1700i Classic (2107)
-
1996/6 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1100
BA3 21081
1988/2 -> 1994/12
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1100 Kat.
BA3 21081
1996/2 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1300
BA3 2108
1986/1 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1300 Kat.
BA3 2108
1991/9 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1500
BA3 21083
1988/1 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1500 Kat.
BA3 21083
1991/9 ->
-
LANCIA
DELTA
1.8i.e.
835 C2.000
1993/6 ->
-
LANCIA
DELTA
1.8LE
836 C5.000
1994/7 ->
-
MOSKVICH
ALECO 21412
1600
-
->
-
PEUGEOT
505
2.0 STi
829 (ZEJ)
1979/8 -> 1986/10
-
PEUGEOT
505
2.0 Ti
829 (ZEJ)
1979/8 -> 1986/10
-
RENAULT
R 18
2.0
J6R 716
1982/5 -> 1984/6
-
RENAULT
R 20
2.0
-
1977/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 20
2.2
851 700
1980/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 25
2.2i GTX
J7T
1984/4 -> 1984/6
-
RENAULT
R 30
2.6
-
1975/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 30
2.7
-
1975/2 -> 1984/1
-
SEAT
131
2.0
131C4.000
1978/6 -> 1985/12
-
SEAT
RONDA
1.2
124B6.000
1982/6 -> 1983/12
-
SEAT
RONDA
1.4
124B7.000
1982/6 -> 1983/12
-
SEAT
RONDA
1.6
022A.000
1982/6 -> 1983/12
-
UAZ
469
2.0
FIAT
->
-
ZAZ
TAVRIA
VAN
-
->
-
ZAZ
TAVRIA
ZAZ 1102
-
2000/4 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
P100 PICK-UP
1.6
-
1982/4 -> 1987/12
-
FORD
P100 PICK-UP
2.0
-
1988/1 ->
-
FORD
TOURNEO
2.0i
-
1994/11 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT (86)
1.6
LAT
1985/11 -> 1991/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.0
NAT
1985/11 -> 1991/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.0
N6T
1985/12 -> 1992/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.9i
-
1989/4 -> 1991/6
-
FORD
TRANSIT (92)
2.0
NCA
1991/9 -> 2000/9
-
FORD
TRANSIT (92)
2.9i
-
1991/7 -> 1994/9
-
IVECO
DAILY (GRINTA)
30- 9
6132BZ 2C0
1981/12 -> 1987/12
-
IVECO
DAILY (GRINTA)
35- 9
613BZ 2C0
1981/12 -> 1987/12
-
NISSAN
TRADE
2.0 D
LD20E
1987/3 ->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
1.6 MPi
-
2001/1 ->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
Cargo-Van 1.6
-
->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
STANDARD (ST) 1.6i Kat.
-
->
-
RENAULT
MASTER I
2.0
829
1982/10 -> 1984/6
-
RENAULT
MASTER I
2.2
829 731
1980/10 -> 1984/6
-
RENAULT
TRAFIC I
2.0
829
1980/9 -> 1984/6
-
Ciężarowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
A-SERIA
0510 V6
HXC
1986/1 -> 1986/1
-
FORD
A-SERIA
310
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
FORD
A-SERIA
510
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
FORD
A-SERIA
610
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
Wózki podnoÅ›nikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
STILL
R-SERIA
R 40
FORD
->
-
Wózki transportowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE-GÅ°LDNER
H-SERIA
H 12
FORD 1.3
->
-
LINDE-GÅ°LDNER
H-SERIA
H 15
FORD 1.3
->
-
LINDE-GÅ°LDNER
H-SERIA
H 20
FORD
->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7067 - WIX, PP-5.2.2 - SÄ™dziszów, H12W01 - Henghst, OC 97 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania siÄ™ z naszÄ… ofertÄ… na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAMtsu11TKTk1GFTlIx1QXxwslvRcLyvClj8aYVXUejDJ3B9c3kdpIudcSoFIFxetHSmSR+V0zvKg/bn4Jfvk3X2SaA5kqOHt4=[/DANE_EU]

Link: allegro.pl/-i6076309756.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anisem.keep.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates