|
|
|
stara_pracownia |
|
|
Przekaźnik czerwony 12V 30A 702.50 Sprzedam przekaźnik 12V 30A 465 - pokaż numer telefonu - 02.50
Posiadam 5szt Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdcBgH.html
Przekaźniki Mikroprocesory Polonez Caro Caro+ Atu Truck Mam do sprzedania różne rodzaje przekaźników do Polonezów w wersji Caro lub Caro Plus:
1. Mikroprocesor Hybryd Typ H-167XC Nr 76756 (niebieski) - posiadam też wersję Truck.
2. Kontroler świateł Typ APE 21 12V Nr 76758 (biały)
3. Kontroler świateł przeciwmgłowych Typ APE 22 12V Nr 76759 (zielony)
4. Wyłącznik zwłoczny 12V 1A (duży czarny)
5. Przekaźnik Elmot Typ 541 12V 30A (czarny)
6. Przekaźnik Elmot Typ 545 12V 30A (żółty)
7. Przekaźnik Elmot Typ 561 12V 20/30A (czerwony)
8. Urządzenie mikroprocesorowe Typ APE 07 12V - dostępna również wersja Atu.
Posiadam różne ilości poszczególnych typów, cena przykładowa uzależniona od rodzaju przekaźnika. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDctLKD.html
Sterownik świateł dziennych SR-01 z czujnikiem ośw Sterownik świateł dziennych SR-01.
Nowoczesny POLSKI sterownik z mikroprocesorem. Posiada funkcje w dzień 30% długie jako dzienne a w nocy dzięki czujnikowi zmierzchowemu automatycznie wyłączny 30% długie i włączy tradycyjne oświetlenie pojazdu. Przekaźnik 30A w komplecie!
Sterownik SR-01 umożliwia wykorzystanie istniejących w pojeździe świateł drogowych („długich”)
jako świateł do jazdy dziennej.
Po kilku sekundach od włączenia zapłonu sterownik w dzień włącza światła drogowe na 30%
mocy umożliwiając używanie ich jako świateł dziennych Są wtedy zapalone tylko te dwie żarówki świateł
długich. Nie koliduje to z możliwością normalnego korzystania ze świateł tzn. po włączeniu świateł
pozycyjnych/mijania sterownik automatycznie wyłączy światła dzienne. Sterownik posiada czujnik
zmierzchowy więc gdy jest ciemno zamiast długich na 30% załączy poprzez przekaźnik tradycyjne
oświetlenie pojazdu (mijania itd.)
Bez zmiany pozostaje też możliwość dawania krótkich sygnałów światłami długimi – światła te
zapalą się pełną mocą a później wrócą do 30% mocy.
Sterownik współpracuje z typowymi dwoma żarówkami świateł długich (H1, H7, H3, H4 itp.) 12V o
mocy max 60W każda. Nie współpracuje z oświetleniem ksenonowym! Żarówki świateł „długich” muszą
być sterowane od plusa (masa na stałe).
Sterownik SR-01 posiada także czujnik oświetlenia zewnętrznego. Po wykryciu zmierzchu
sterownik wyłączy światła dzienne (30% długie) a włączy poprzez przekaźnik tradycyjne oświetlenie
zewnętrzne pojazdu. Próg zmierzchu można w pewnym zakresie ustawić potencjometrem PR1. Odczyt z
czujnika odbywa się na bieżąco (kilka razy w ciągu sekundy). Jeśli w ciągu dnia czujnik wykryje
zmniejszenie oświetlenia (np. wjazd do tunelu) które utrzyma się ciągle przez około 2 sekundy to wyłączy
30% długie i załączy przekaźnik tradycyjnego oświetlenia (mijania). Analogicznie gdy oświetlenie czujnika
zwiększy się i utrzyma przez czas kilka sekund do 2 minut na stałe ponad próg zmierzchu to sterownik
wyłączy przekaźnik tradycyjnego oświetlenia i włączy 30% długie jako światłą dzienne. Czas przejścia z
trybu nocnego do trybu dziennego zależy wprost proporcjonalnie od wzrostu oświetlenia czujnika i jest
dobierany na bieżąco przez mikroprocesor sterownika. Także pomiędzy progiem przejścia z trybu
dziennego do nocnego oraz odwrotnie z nocnego do dziennego jest pewna histereza fabryczna czujnika.
Jasność świecenia świateł długich (typowo 30%) można ustawić przy wyłączonym zapłonie
potencjometrem PR2 w zakresie około 25 do 35% (kręcąc w prawo zmniejszamy jasność).
Średnica montażowa około 8mm a długość końcówki czujnika około 13mm.
Poniżej widać czujnik na przewodzie:
Podłączenie przewodów:
– czarny : masa (-12V)
– czerwony : +12V po włączeniu zapłonu (za stacyjką) za bezpiecznikiem i opcjonalnym
wyłącznikiem
– 2x żółto/zielony : wyjścia na żarówki świateł drogowych max 60W (5A) każda
– biały : +12V do żarówki świateł pozycyjnych
Przewód biały należy dołączyć do istniejącego przewodu zasilającego dowolną żarówkę świateł
pozycyjnych (po stronie +12V). W razie wykrycia włączenia świateł pozycyjnych czyli napięcia +12V na
tym przewodzie moduł wyłączy 30% światła długie.
Każdy z dwóch przewodów żółto/zielonych należy dołączyć do istniejącego przewodu zasilającego
odpowiednio lewą i prawą żarówkę świateł drogowych (po stronie +12V).
Moduł posiada przekaźnik 30A załączany w trybie nocnym – wtedy następuje zwarcie styków 30
i 87 tego przekaźnika. Należy to wykorzystać do włączania tradycyjnego oświetlenia pojazdu
(mijania , pozycyjne), w razie konieczności zastosować dodatkowe przekaźniki.
W ostatniej kolejności należy podłączyć zasilanie modułu (czarny i czerwony).
Koniecznie przewód czerwony za bezpiecznikiem 7,5A lub 5A. W razie potrzeby można na tym
przewodzie zamontować wyłącznik który w każdej chwili umożliwi wyłączenie modułu czyli np.
zgaszenie świateł podczas jazdy lub postoju z włączoną stacyjką. Link: olx.pl/oferta/CID628-IDcjscR.html
Nowy, nieużywany zasilacz Thermaltake EVO_Blue Series 550W Więcej zdjęć na: https://picasaweb.google.com/111878807652420049918/Zasilacz?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIu4xuKF4-eXYA&feat=directlink
Witam.
Mam na sprzedaż nowy, kompletnie nieużywany zasilacz Thermaltake EVO_Blue Series 550 W.
Miałem w planach złożenie komputera od podstaw i miał on być jedną z części. Niestety do realizacji planów nie doszło do tej pory. Zasilacz jest zapakowany w oryginalnym kartonie. Akcesoria także znajdują się w oryginalnych opakowaniach. Zasilacz był włożony do nowej obudowy (którą także sprzedaję). Wszystko zapakowane w kartonie leży do tej pory nieużywane.
Opis produktu:
Thermaltake EVO_Blue Series wykonany z najwyższej klasy elementów bazowych, gwarantujących bezpieczną i bezawaryjną pracę w temperaturze otoczenia sięgającej 50°C. Model cechuje się modularnym (rozłączalnym) okablowaniem, gdzie między innymi znajduja się podwójne przewody zasilające dla kart graficznych - PCI-Express 6-PIN oraz PCI-Express 8-PIN, co oznacza, że zasilacz przygotowany jest na pracę z trybem graficznym 2-Way, jak też 3-Way NVIDIA SLI oraz ATI CrossFireX. Kolejnym z atutów zasilacza jest ich ogromny, wolnoobrotowy, 140 milimetrowy wentylator, charakteryzujący się bardzo dużą wydajnością nawet przy najniższej prędkości obrotowej, z jednoczesnym zachowaniem nieskazitelnej ciszy. Dodatkowo wirnik podświetlany jest kolorowymi diodami LED (Czerwony, Niebieski, Zielony).
Specyfikacja:
Załączone wyposażenie:
Kabel zasilający
Śruby montażowe
Adapter 8pin - 6pin PCI-E
Wysokość [mm] 86
Szerokość [mm] 150
Głębokość [mm] 160
Standard:
ATX 12V V2.3
EPS12V 2.91
Moc [W] 550
Układ PFC Aktywny
Sprawność [%] 75
Chłodzenie Wentylator 140 mm
Zabezpieczenia:
OVP (zabezpieczenie przed zbyt wysokim napięciem linii)
SCP (zabezpieczenie przeciwzwarciowe)
OPP / OLP (zabezpieczenie przeciążeniowe)
OCP (zabezpieczenie przed zbyt wyokim prądem na linii)
OTP (zabezpieczenie przed przegrzaniem)
Złącza:
Złącza odpinane Tak
Natężenie prądu:
+3.3V - 30A
+5V - 28A
Linie +12V łącznie max. 36A
-12V - 0.8A
+5Vsb - 3A
Obciążenie linii:
+3.3V/+5V - 140W
+12V - 432W
-12V - 9.6W
+5Vsb - 15W
Podświetlenie:
Wentylator
Przycisk Wł./Wył.
Inne:
Przycisk Wł./Wył.
Automatyczna regulacja obrotów wentylatora
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDdUjt7.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.planisem.keep.pl
|
|
|