Naba D1Spec

Pokrewne
 
stara_pracownia

Quick-release / rozpinka D1Spec czerwona jak nowa
Witam

Mam do sprzedania rozpinkę do kierownicy marki d1Spec. Naba jest w stanie idealnym, jak nowa. Jezdzila w hondzie civic razem z naba D1Spec ale pasuje również do innych nab. W komplecie wszystko co daje producent w przypadku nowej rozpinki. Zaskakuje bez problemu, rozpinana byla doslownie kilka razy.

W razie pytań prosze o kontakt
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgfoU1.html



Civic EGB18C4 idealne na Gruby Projekt DLA PASJONATA!! KJS
Witam.



Nadszedł czas na nowego właściciela dla mojej Hondy przyczyną jest brak czasu i pieniędzy na starty w KJS oraz Time Attack.



Specyfikacja Auta:



Buda: EG3 wydmuszka, wire tuck, laminaty, lusterka i lotka SPOON. nigdy nierobione reperaturki i nie zanosi sie żeby była potrzebna ingerencja blacharza. Progi podłoga i cała reszta bez rdzy. 1.5 roku temu 6kg bitexu wiec buda ma się dobrze i będzie jeszcze długo. a no i jeśli się niedomyślasz zimą auto niebyło jeżdżone ;) przynajmniej za mojej kadencji. Auto sprowadzone z Włoch znam wszystkich właścicieli w PL !!. Wbite w dowód 2 miejsca i pojemność 1797cm2. Kolor czarny MAT za pomocą PLASTIDIPa, oryginalnie czerwony ( bo szybszy, podobno ;] ) kolor w komorze w tym sezonie to " San Marino Blue z M5 F10.



Silnik, Skrzynia: B18c4 z "pakietem odmulającym" Wydech 2,5 cala z Kwasu, tłumiki PROEX Dolot na zamówienie z filtrem FUJITA, Kolektor Tri' Y. Skrzynia S9b nic nie zgrzyta bo wymieniłem ją 1000km temu ;) zalana mtf i sprawdzony jej stan. wykres z hamowni 184KM i 177 NM. lekki zamach By otoczak 4.1 kg + nowe sprzęgło



Zawieszenie: Poliuretan + amortyzatory sportowe z regulacją wysokości na "talerzykach" i sportową sprężyną. Stabilizatory przód 28 mm tył 16 mm ( najgrubsze możliwe z seryjnych.)

No i jak dla mnie oczywiste przy takiej odbudowie auta, wszystkie sworznie, drążki kierownicze i końcówki kierownicze nowe ( 555 )



Hamulce: swap z MB6/MC2 (282/260). przód NOWE klocki tarcze (klocki ATE tarcze Speedmax nacinane nawiercane)



Koła: Volk TE37 ( oryginalne!! Kute aluminium waga 4.1 kg sztuka) 4x114,3. Opony przód Profil xr01 mieszanka średnia delikatnie docięte od wewnątrz
tył Profil xr01 mieszanka miękka



środek: w obszarze gdzie siedzisz wróciła cywilizacja ( ale tylko a okres "letni" - brak nagrzewnicy) czarne boczki dywan deska tunel EG6 podłokietnik MB6 Kubełek OMP wraz z pasami Schroth dla kierowcy, pasażer OEM i OEM pasy ( mam drugie pasy Schroth-a do zamontowania). Elektryczne szyby Kierownica sportowa z nabą D1Spec, Short shifter+ Przedłużka ( jeśli nie wiesz poco To nie jest to auto dla Ciebie ;) ) gałka Skunk2



Nie wypisałem zapewne jeszcze wielu podzespołów ale daje wam pole do pytań a nie tylko wiadomość " panie daje 8000 " takim osobą dziekuje z góry :)



Osiągnięcia tym Autem - HEH poza częstym "machaniom" spojrzeniom mundurowych i licznych zdziwień właścicieli DROGICH i SZYBKICH aut na ulicach POZ ;). 2 lata temu ( w cięższym setupie Auta o jakieś 50 kg czas na 1/4 14.09 Wilczelaski jak na niemal seryjne b18c4 z S9B jest to wydaje mi sie ze całkiem spoko czas.



Dodam że zdjęcia są z zeszłego sezonu w tym sezonie powłoka PLASTIDIPA ZOSTAŁA ODNOWIONA i wszystko jest równe(bez różnic koloru/struktury)



kończą mi sie znaki wiec w razie jakichkolwiek pytań PW lub Telefon

Pozdrawiam :)

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbarz9.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anisem.keep.pl
  •  
    Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates